Selecteer een pagina

Opdracht: Ontwikkel een nieuwe beeldtaal voor TOS.
TOS detacheert in Transport en Offshore Services. Slogan: ‘We make it personal’

Beeldtaal concept: Het persoonlijke verhaal van TOS in beeld.
Waar de concurrent alleen de oppervlakte ziet, ziet TOS de details. TOS verdiept zich niet alleen in de behoeften van de klant maar ook in de behoeften van haar werknemers.

Persoonlijke verhalen maken wie je als mens bent. Je keuzes brengen je waar je nu bent in het leven. Kortom, het persoonlijke verhaal maakt van een persoon de kandidaat die hij nu is. En het bedrijf van een klant bestaat uit individuele kandidaten die het bedrijf maken wat het is.

We brengen in beeld dat TOS rekening houdt met ieders persoonlijk verhaal. Zij kan hierdoor een goed geïnformeerde keuze maken om de toekomst van de klant en de werknemer positief te veranderen,zodat ieder het beste uit zichzelf kan halen.

 

Het TOS Brandbook – Corporate Identity

Website

 

Wervings advertentie

 

Animatie bedrijfsfilm