Selecteer een pagina

Klant: Dumil – happy Householding!

Verkoopt: blijmakers in het huishouden. Zoals vuilniszakken, boterhamzakjes, vershoudfolies etc.

Vraag: Ontwikkel een billboard van 5 seconden voor en na het programma ‘Tenminste eetbaar tot’ op 24 kitchen. Tijdens dit programma legt chef Estée Strooker uit hoe je bewaard eten gebruikt in een nieuwe maaltijd.

 

 

Concept: Dit programma wordt vers gehouden door Dumil.
We gaan het programma zelf vers houden! Wanneer het programma start zal in de 5 seconden het programma uit de folie worden gehaald. De voice over zal vermelden dat het programma wordt vers gehouden. Om vervolgens, wanneer het programma afsluit om naar de reclame te gaan, het letterlijk weer zal worden ingepakt. Zo wordt een ‘saai’ 5sec billboard omgetoverd tot een leuk geheel van 10 seconden! Om diverse producten van Dumil te promoten variëren we in plastic- en aluminiumfolie.

Billboard 1 – Voor het programma.
Het programma wordt uit het aluminiumfolie gehaald. De voice over zegt: “Dit programma wordt vers gehouden door Dumil. Happy Householding!”

Billboard 2 – Na het programma
Het programma wordt weer ingepakt in het vershoudfolie. De voice over zegt: “Dit programma wordt vers gehouden door Dumil. Happy Householding!”