Sint Franciscus
Diverse uitingen voor de ‘Samen Sterk’ employer branding campagne.

Klant: Sint Franciscus Ziekenhuis
Het Sint Franciscus Gasthuis is gefuseerd met het Vlietland ziekenhuis. Deze reorganisatie brengt naast positieve veranderingen ook interne onrust met zich mee, waardoor samenwerkingsprocessen stroef verlopen. Personeel voelt zich niet goed geïnformeerd en daardoor ook minder betrokken. Sint Franciscus wil door middel van een ‘Samen Sterk’ campagne de ongeruste medewerkers, naar betrokken en bevlogen medewerkers veranderen.
Opdracht: Bedenk diverse uitingen bij deze ‘Samen Sterk’ employer branding campagne. Deze heeft 4 pijlers:
- Sterk in je vel – Een week lang aandacht voor de gezondheid van de medewerkers.
- Sterk in je werk – Aandacht voor professionele ontwikkeling.
- Sterk in je merk – Aandacht voor Franciscus als werkgever.
- Sterk in je team – Aandacht voor teambuilding programma’s.



